Klaar voor de start! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Dagmar en Suzanne - WaarBenJij.nu Klaar voor de start! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Dagmar en Suzanne - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Dagmar en Suzanne

21 December 2009 | Nederland, Eindhoven

Volgende week zondag (3 jan.) is het dan zover.. het grote avontuur kan beginnen! Wij gaan 3 maanden naar Ipswich. Volgens de planning zal onze boot om 14:30uur vertrekken vanuit Hoek van Holland. Deze zal vervolgens rond de klok van 20:00 uur arriveren in Harwich. Als het goed is zal onze begeleidster Alison daar staan en onze kamers in Ipswich brengen. (Nu maar hopen dat ze gerekend heeft op twee meiden met allebei een heel groot koffer;))

De eerste maand zullen we studeren aan de Univerity of Sufflok waarna we stage gaan lopen op de afdeling radiotherapie in het Ipswich Hospital.
Naast school, studeren en stage hopen we ook nog een beetje van Engeland te zien. Een weekendje Londen, Cambridge of Devon is natuurlijk nooit mis!

Via deze site zullen we jullie op de hoogte houden van al onze gebeurtenissen en ervaringen!

Voor nu wensen wij jullie a Merry Christmas and a happy new year.

Suzanne en Dagmar

• 21 December 2009 - 21:29

Sabine:

Heel veel plezier en succes de komende tijd!!

• 22 December 2009 - 11:15

Lotte:

Dag lieve mar! :)

Heel heel heel veel succes maar natuurlijk ook net zoveel plezier daar in Engeland!
    Maar natuurlijk zie ik je nog voordat je gaat! :)

Xx

• 22 December 2009 - 15:04

Nicole:

Hoi,

Heel veel plezier. Geniet van de mooie ervaringen.

Xx nicole

• 23 December 2009 - 11:41

Douwe:

Ziet er goed uit dames;)

Ben benieuwd naar foto's en verhalen, dus kom maar op!

Ik kom jullie 3 januari in ieder geval uitzwaaien in HvH.

groetjes Douwe

• 03 Januari 2010 - 12:16

Marion:

Hallo lieve Dagmar en Suzanne,

Vanuit Maastricht wens ik jullie een goede reis en een fantastische tijd in Ipswich.

We houden contact.
    Groetjes,
    Marion

• 03 Januari 2010 - 19:12

Tante Lusanne.:

Hallo Dagmar en Suzanne

Het begin van jullie verslag is al erg leuk. We hebben vandaag natuurlijk wel met jullie meegeleefd.Is de bootreis goed bevallen?
    Ik wens jullie in ieder geval veel succes deze 3 maanden en jullie zullen nog wel van me horen.

Groetjes tante Lusanne en ome Ton

• 04 Januari 2010 - 10:30

Sabine:

Hey meiden.

Hoe is de heenreis bevallen? Nu gaat het toch echt beginnen. Nog 86 dagen en jullie zijn alweer terug in Nederland dus geniet ervan!

Kus Sabine